USENET News utu.komposti

Säie: Kuka vei pyorani!?

Edellinen säie: Vai sai _kasteessa_ nimen?
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]
From: magi AT iki PISTE fi (Marko Grönroos)
Newsgroups: utu.komposti
Subject: Re: Kuka vei pyorani!?
Date: 05 Jun 1998 14:50:50 +0000

juhajar AT utu PISTE fi (Juha-Pekka Järvensivu) writes:

> Laitampa tänne, jos joku sattuisi näkemään. Pyörä on varastettu
> 3.-4.6 välisenä yönä Henrikinkatu 1:n kohdalta (vastapäätä
> Jusleniaa). Pyörä on kookas, musta miesten tavallinen vaihteeton
> menopeli, jossa satula on hieman rikki. Ilmoittakaa havaintojanne
> vaikka mailitse osoitteeseen juhajar AT utu PISTE fi

Hieman samasta aiheesta...
      Jos joku on nähnyt jonkun pöllimästä jotain yo-kylässä olevista
autoista, saa asiasta ilmoittaa. Minulle, ei missään tapauksessa
poliisille, kiitos.
      Tällä kertaa rikkoivat ensin lukon, sitten panivat ikkunan paskaksi,
ja veivät autoradion (kaiuttimethan siitä pöllittiin jo viime syksynä).
      Vakuutusta minulla ei ole, eikä siitä kyllä mitään hyötyäkään olisi
ollut sinällään että omavastuu on >700mk, eli lähes hyödytön.
      Poliiseiltahan on turha vaatia mitään ammatitaitoa tämmöisten
selvittämisessä.

----
-- Marko Grönroos, magi AT iki PISTE fi (http://www.iki.fi/~magi/)
----

Edellinen säie: Vai sai _kasteessa_ nimen?
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]

/artikk/usenet/utu.komposti/thread0004.html