Tämän määräyksen myötä orjuus sallitaan kaikissa muodoissaan.
Ihmisellä on oikeus orjuuteen. On vihdoinkin aika heittää romukoppaan tämä holhoamisyhteiskunta, jossa ihmisellä ei ole vapautta myydä itseään. Pitäisihän meillä olla elinkeinovapaus ja oikeus päättää omasta elämästään. Sopimusvapauden tulee siksi olla täydellinen.
Omistusoikeus itseensä ja oikeus vapaaseen kaupankäyntiin omaisuudellaan ovat perustavanlaatuisia ihmisoikeuksia. Eihän voida sanoa että ihminen omistaisi jotain, jos hänellä ei ole oikeutta myydä sitä vapaasti.
Köyhäkin ihminen voi vastaisuudessa myymällä itsensä maksaa velkansa tai esimerkiksi ostaa tulevaisuuden lapsilleen, jos ei itse kykene maksamaan heidän koulutustaan. Vielä parempi ratkaisu on myydä lapset orjiksi, jolloin omistajalla on velvollisuus syöttää ja vaatettaa heidät. Orjatyössä heidät myös kasvatetaan kurissa ja nuhteessa, ja he saavat myös ammatillisen koulutuksen. Meidän on ajateltava lapsia!
Valitettavasti monet kateelliset loiset, joilla ei olisi varaa yhtä moniin orjiin kuin osaavilla ihmisillä, haluavat sabotoida näiden yhteiskunnan taloudellista menestystä ylläpitävien ihmisten elinkeinoa riistämällä heiltä omistusoikeuden orjiin. Tällaiset kateelliset loiset tulee eliminoida päättävistä asemista myymällä heidät orjiksi, jolloin he joutuvat itse ansaitsemaan elantonsa.Nykyisessä tilanteessa on valitettavia kansainvälisiä "ihmisoikeussopimuksia", joita orjuuden kateelliset vastustajat ovat onnistuneet kieroilemaan. Näitä voidaan onneksi kiertää näppärästi monin tavoin kansallisen lainsäädännön sisällä.
Omistusoikeus saadaan parhaiten turvattua sitomalla orja (eli "työntekijä") omistajaansa (eli "työnantajaan") pakkokeinoilla, kuten että "irtisanoutumisen" tulee johtaa asunnottomaksi joutumiseen ja nälkäkuolemaan. Asunnottomuushan on siirtolaisuutta, joka on jo aivan vapaasti kriminalisoitavissa, ja siten karkurit voidaan noutaa takaisin työpaikalle poliisin toimesta. Vaihtoehtona on pakkotyö vankilassa tai armeijassa.
Onhan turha sanoa että orjuutta vastustettaisiin, koska nytkin 90% suomalaisista kannattaa kansalaisten pakottamista vastiikettomaan työhön sotilaana. Tämä työ on myös hengenvaarallista, siinä voi joutua tappamaan muita ihmisiä esimiesten käskystä ja rikkuruudesta saa kovat rangaistukset, mutta valtiotaan rakastavat kansalaiset eivät valita. Ne äidin kasvattamat heikkohermoiset ressukat, joita verityöt pelottavat, määrätään toimimaan pidennetyt 13 kuukautta orjana siivoamassa sairaalavanhusten ulostusastioita.
"Työpaikan" vaihtaminen orjan omasta toimesta voidaan tehdä mahdottomaksi omistajien keskinäisen yhteisymmärryksen avulla, sillä järjestely hyödyttää kaikkia. Minimipalkat tulee tietenkin poistaa, jotta hyvin työnsä suorittavia orjia voitaisiin motivoida oikeudenmukaisesti. Laiskojahan ei ruokita. Työaikalainsäädäntöä järkeistämällä saadaan ratkaistua loput ongelmat.
Perinteiset keinot orjien rankaisemiseen tulee ottaa käyttöön. Erityisesti ruoskiminen on toiminut erinomaisesti tuhansia vuosia ja nykyisillä korkean teknologian ruoskilla saadaan tutkimusten mukaan 73% aikaisempaa tehokkaampi käskytysvaikutus kuin aiemmin, vieläpä vaarantamatta omaisuuden terveyttä paljoakaan. Joskus ruoskiminen tai muu rankaisu voi kuitenkin johtaa vakavaan vammautumiseen tai kuolemaan, joten orjien kauppasopimuksessa täytyy olla kohta, jossa omistajalta poistetaan vastuu näissä tilanteissa. Orja ei tee mitään ilman pelkoa kovasta rangaistuksesta ja lepsuilu johtaisi mittaviin tuottavuuden menetyksiin, joten tämä on valttämättömyys.
Päinvastoin kuin orjuuden vastustajat haluavat mustamaalata, ei orjuus välttämättä ole elinikäistä. Neuvokas orja voi kyetä ostamaan itsensä vapaasti tehtyään omistajalleen merkittäviä palveluksia. Tämä motivoi orjaa tekemään työnsä hyvin ja siten antamaan panoksensa hyvinvointiyhteiskunnan ylläpitämiseksi.
Kuten prostituutiota, myöskään seksiorjuutta ei saa paheksua, sillä se saa seksiorjiksi pakotetut kokemaan elämänsä jotenkin epäonnistuneeksi. Tämä johtaa helposti henkisiin ongelmiin, syrjäytymiseen ja itsemurhiin.
Naisia ei siksi saa syyllistää tuhansista seksiakteista tuntemattomien kanssa. Seksi on luonnollista, joten sitä tulee harjoittaa mahdollisimman paljon kaikkien kanssa. Jos joku kuitenkin haluaa itselleen oman vaimon johon muilla ei ole asiaa, hänen kannattaa ostaa oma seksiorja.
Naisten tulisi saada tuntea itsensä tarpeellisiksi, kun saavat tuntea tekevänsä omistajansa onnellisiksi.
Seksiorjuus on vain yksi orjuuden muoto ja siten täysin hyväksyttävä.
Last modified: Thu Mar 3 22:39:51 EET 2005